ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZzzzzzzzzzzzZZZZzzzzzz

Igår på natten sov vi, men på kvällen var vi på byn. Det är bara jag Kossa-Muu som är vaken just nu. Snart ska jag väcka Bää och Nöff, för vi måste gå ti ladugården och mjölka kossorna. Jag ska titta om jag hittar någon roig bild att lägga upp.


Det här är en bild. Ja, det är vårat vardagsrum.


Ja, det här är också en bild. Det är jag som visar upp en fälg ti vår mini-traktor...


Fast vi önskar att vi hade såna här fälgar. Fälgar är våran stooora hobby. Och råsa är våran favvo färg.

Nu ska jag gå o måcka hästskit, det ska bli kul.

//Kossa-Muu

N.O.F 

Kommentarer
Postat av: Bää

det stavas Mocka inte måcka

2009-08-22 @ 22:43:08
Postat av: Muu

Skit ner dig, så mååååååckar jag upp det också :P

2009-08-25 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0