Det är bara för mycket

Ursäkta men jag förstår inte vad de tänker med. Vi kan väll börja med Dessies inne och ute lista.

Utelistan
En sak som var ute var Copycats, ja det kan vara iriterande när folk härmar en... men kom inte och säg att de härmar din hår färg eller klädstil. Det finns tusentals tjejer som inte ens vet att hon finns men endå har samma hår färg eller klädstil för att de tycker att det är snyggt. Vissa gillar inte ens henne men endå klär sig likadanat eller har samma hår färg bara för att de kanske tycker det är snyggt.
Dessie skrev oxå att hon inte tyckte om fakepäls och att det var lika bra att bara skriva fattig på ryggen. Fast det kan finnas andra andledningar till att folk köper fake päls.
1. Man tycker att det är snyggt men vill inte gå omkring med ett dött djur på sig.
2. Ja man kanske inte har råd eller så kanske man bara tänker ekonomiskt.
Det är några av andledningarna om nån kommer på något mer skriv.
En annan sak som hon inte tyckte om var fans. Inga fans = ingen storbloggare. Om hon inte hadde några fans hur F*N skulle hon vara känd???

Innelistan
Alkohol förstör hjärnan i stora mängder och hallå hon är ju mindre årig och om man måste festa varje helg för att ha kul då är man ju fan störd. Sen att sola solarium vill man få canser eller rynkor i 30 årsåldern så varsågod.

Sen faaaaaaaaan vad hon är bortskämd. Det var nåt sånhär:
Mamma jag är hungrig jag vill ha ma!
Vänta jag hinner inte nu.
Men jag vill ha mat!!
Gör själv då.
Men jag kan inte ge mig pengar så far jag ut och äter.
Okej här.

Hallå dags att bli 15.


Här kommer lite om Kissie.
Hon säger jämt att man inte får härma henne med hennes rosa mjukis dress. Men folk kanske bara köper en sån för att man tycker den är snygg. Och man kan också ha köpt den före henne.


Tänkte nu komma med litte från Kissie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0